bezár
 
A cukrászuniverzum kiköpött hőse
A Csücsök, avagy a nagy pudinghajsza című előadás a Kolibri Színházban
Nem uralják elsöprő többséggel a férfiak
Lapszámbemutató a Prae folyóirat Kortárs Női Irodalom számáról a Kis Présházban

(Közép-)európai hullámhosszon
Szlovák est a Tiszatáj szerkesztőségében

Az utolsó mozisztár
Joseph Kosinski: Top Gun: Maverick
Kiállítás mint komplex mű
Első alkalommal adták át a Jerger Krisztina-díjat

Mikor az algoritmus beleír a szövegbe
A Poszthumanizmus és... sorozat újabb eseménye
A Les Adieux-től az AbsCHiedig
A CentriFuga utolsó koncertje a Fugában

A lúzerség elviselhetetlen nehézsége
Péterfy Gergely – Nagy Ervin: Robotmese. Lampion Könyvek, 2022
Bábok mozgatta kreatúra
Mary Shelley - Nick Dear Frankensteinje a Budapest Bábszínházban

Foglalkozásuk: ügynökök
Fazakas Péter: A játszma
A lehetőség saját is
A Prae körkérdése zeneszerzőkhöz: Kondor Ádám válaszol

Semmiképpen nem préda
Borda Réka: Égig érő csalán, Scolar kiadó, Budapest, 2022.

Kaméleon dióhéjban
Tudósítás Lichter Péter Soderbergh-monográfiájának bemutatójáról
OGM Fotónapló - 2022 június
Azok ott hangyák, de nem eladók

Próza a szerelmi emigráció után
Bemutatták Szeles Judit prózakötetét
Alap, hogy a verseit Excel-táblában tartja
Bemutatták Karacs Andrea Fóliázott szívek című verseskötetét

Az előadás minősége nem a hangszereken múlik
Interjú Spányi Miklóssal a régizenei mozgalomról, külföldi tanulmányokról, zenei interpretációról
Átmeneti térben átmeneti terület: az ipari munkásnőktől a kísérleti textilművészetig
A FÉSZEK Művészklub és a textil kapcsolata az 1970-es és ’80-as években

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés